Alimenur Yarın tam 41 haftalık oluyorum ve bundan dolayı yarın yatışım yapılıp suni verilcek Ve bugün kalktığımdan beri karnımın alt tarafında değişik bi ağrı var baskı falan ama bu değişik bişey ayırt edebiliyorum diğer ağrılardan karnım deilde karnımın altı ile vajina tarafım kasılıyo gibi hissediyorum Ve bugün ne oldu bilin nişanım geldi bildiğiniz böyle sarı renkte kopkoyu kıvamlı bişeydi bu nişan gelesiye kadar umudum yoktu sizce geceya kadar kendi sancım gelir mi suni almadan doğurabilir miyim🥹🥹
Alimenur Deletedmom_116 ay aşko inşallah böyle değişik değişik ağrılar gelip gidiyo inşallah annesini uğraştırmadan gelecek gibi prensesim yaa🥹
adenimm_ Alimenur tabi ki ederim, sizde benim için edin 39. Haftadayım bebeğim hep başı aşağıdaydı bugün gittik doktora başı yukarı dönmüş çok üzüldüm normal doğum istiyorum🙏😒
Alimenur adenimm_ yaa hakkında hayırlısı olsun inşallah rabbim bi avazda kurtarsın Ağrılarım iyice gelmeye başladı inşallah bu sefer doğumum olur ya
ChemistrySK Kisisel tavsiye sancilarin kendiliginden baslamasina faydasi oluyor kprunmasi iliskiyi deneyin derim, benim.kizimda 40+3 de dogru önceki gün denemistim, auni.sancidan ise kendi sanciniz ile.dogumunuz baslarsa daha kolay ilerlersiniz Allahin izniyle