nergismom Selam Anneler ve Anne adayları 3 temmuzda son kontrolüm var 5 temmuzdada sezeryana alıncam 😊 prosüdürler neler biraz bahsedermsiiniz 😊 3 temmuzda anesteziyle görüşüp kan ver öğleden sonrada kontrol edelim dedi doktorum😊
acarsmom nergismom devleti hiç bilmiyorum ama özelde rutin kan verilip anestezi hekimiyle yatış işlemi yapıldıktan sonra oda da görüşmüştük spinal sezeryan tercih ettim ben onun dışında ekstra birşey olmadı tabi bide imza onay formları var 🤗
ballikedii nergismom benimde 4 Temmuz da doğumum. Doktorum bana 4 ünde sabah 10.00 da hastanede ol tahlillerim yapıldın 15.00 da doğuma alıcam seni dedi. Kan alıcaklar anestezi uzmanı ile görüşcem o kadar. Bazı hastaneler covid testi istiyor bana gerek yok dedi doktorum bana o yüzden vermicem. Özelde ise covid için ekstra para alınıyor hala ama devlette yaptırabiliyorsun kabul ediyorlar
Sila66 nergismom kan nst ultrason sonra ınıyorsun belden ıgne yapılıyor pek acımıyor ve hiç bısey hıssedılmıyor guzel gecıyor 💜