@ROJINNN2747-- 27 haftalık falandım bende diş çektirmiştim. Dayanılacak gibi değildi ağlamaktan baş ağrılarından bebeğiminde zarar gördüğünü düşünüyodum artık. Bence bebeğe daha zararlı diş ağrısı hiçbir ağrıya benzemiyo benim gözümde, çektirme imkanınız varsa çektirin. Bırakın doğuma kadar sabretmeyi, bi gün boyunca diş ağrısı çekmek bile işkence. Yaşadığım için biliyorum denemediğim hiçbir şey kalmamıştı.. umarım bi an önce kurtulursunuz bu diş ağrısından