Ben anlamıyorum da eşim o konularda biraz takıntılı en iyisini aldığını söylüyor ben de çok iyi pişiriyorum öyle yiyorum bazen, doktor iyi pişirdiğin takdirde bişey olmaz sucuktan demişti. Ama sosis salam için normal zamanlarda da yeme insanlar nasıl yiyor anlamıyorum zaten çöp gibi bişey onlar demişti, zaten sosis salam hayatımda hiç olmadı da sucuğu arada bir yiyorum😊