Gulsen71 sağlık ocağında hemşireye sormuştum ’ya vurmayı unutursam diye bisey olmaz ben 2 gün vurmadığımız oldu dedi ama dikkat et 2 yada yanlış hatırlamıyorsam 3 günü geçirme dedi aklına geldiği gibi yap’falan demişti.. Bende telefon saatini kurmuşum ama bazen saati saatine vurmadığım oluyor. Mesela normalde 4 te vuruyorsam ama unutup aklıma saat 8 de geldiyse 8 de vuruyorum diğer gün yine 8 de vuruyorum .günde 2 tane vurmayın bence bir kere yapmissiniz diğerini de yarın aynı saatte yaparsınız. Ben öyle biliyorum ve öyle yapıyorum