1234_zma Selamlar.38+4 haftadayız.Sancım oluyor arada bir ve sonrada sarı bi akıntı geliyor.Batma hisside yaşıyorum sanki her an çıkıcak gibi.Yaşayan varmı?
Masalada 1234_zma Bende de aynı durumlar var hatta çoktandır oluyor benim enfeksiyon çıktı ben de Bir de son aylarda bebeğin vajinaya batma hissi ya da baskı yapması normalmiş
ballikedii 1234_zma günümüz aynı bende de bel ağrısı var baya arada artıyor post da açtım Fıtık da var bende ekstra ağrım var akıntıya doktorum normal dedi bana Salı günü sezeryan olucam şuan doğuramam doktorum yok zaten
Masalada 1234_zma kız ben de yalnızım hatta sabah öyle bir baskı yaptı ki bebek suyum geldi sandım az kaldı eşimi arayacaktım korkudan 🫣😂ama halbuki normal batma hissi oluyor
1234_zma Masalada Evet bende dünden beri batıyor.Suyum azalmış,2 parmaq açılmam var.Haftanın 1 i kontrolüm var.Bakalım ne zaman doğuruyorum😃
Masalada 1234_zma benimde azalmış açılma yok ama bebekte en son makatt gelişti artık doğuralım yaaaa😅😅😂
1234_zma Bir yandan korkuyorum çünki,sancısı az olupda açılması 7,8 santım olanlar var.İlk hamileliğim.Suyumun akıp azalmasını bile anlamamışım.Bunuda anlayamam diye korkuyorum
Melodimm 1234_zma İnsAllah♥️ Hansı xesdexanaya gedeceksiz?Mənde mama gildeyem😂Yasamalda olurdum geldim Merdekana😂Sizden de sorusum.İnsAllah mən gələn hefde ikili teste gedecem.Qan vermək lazım olacak onda? Çünki mən hemen gün başqa analize göre qan verecem.🤷🏻♀️Siz vermisdiz qan?
1234_zma Melodimm İkili test də üzi olur,uşağın daun sendromu və yaxudda başqa problemi varmı deyə baxılır.Sidik,qan,uzi olur ikili testdə