ikiprensannesi66 38 haftalıkken konuşmuştuk bayramda doğum bekleyenler vardı doğum yaptınız mı 🫣 Arife günü kontrole gittik doğum yapıp bugün eve geldik 🙃
nergismom ikiprensannesi66 bayramdan sonra 3 temmuzda kontrols gidicem 38+3 olucam 😌😊 5 temmuzda alalım dedi doktor zaten kızım 1 hafta önde gidiyor :)) bende kabul ettm babamın doğum günü çünkü 5 temmuz 😘
minikoannesi123 ikiprensannesi66 hayırlı olsun :)) 38+0 tam bayramdan onceki cuma günüydü. Doktor bu bebek kesinlikle bayramda gelmeyecek tecrübelerime güven dedi 😁😁 38+6 olduk gelen giden yok. Bayramdan sonraki ilk hafta içi sezaryen olacağım
ikiprensannesi66 semadrd teşekkür ederim normal olarak başladık sezeryan olarak sona erdirdik 🙃 ikisini birden aynı gün yaşadık
ikiprensannesi66 minikoannesi123 hayırlıca kucağınıza alırsınız inşallah gün sayılı olunca zor oluyordur beklemesi