umutlubianneadayi Minikkalp04 ben geçen sene iki ay kullanmıştım birinde hamile kaldim ama düşük oldu 2.sinde hamile kalamadım canim
Nur001 Hamile kalmadan önce 2 ay kullandım etkisi olmuş mudur bilemem ama hamile kalınca imoma geçtim
Busratatarr Bende hamile kalmadan önce kullanmıştım kullandıktan 3-4 ay sonra hamile kaldım etkisi varmıydı bilmiyorum ama hamile kaldıktan sonra da folidose kullandım bir süre
Elt60 Minikkalp04 Hamilelik planladığım zaman kullanmistim yaklasik 2 ay kadar. Hamile kaldıktan sonra doktorum folbiol yüksek doz içerdiği için hamilelikte önermiyoruz dedi başka bir takviye verdi.
Sibel01ezgi Gittigim dojtor folbiol yazmisti cok agirmis doktoruumu degistirince solemisti.folidoce kullandim bnde onerisiyle
Semyyy Minikkalp04 ben hamilelik dusunmeden 1 ay once başlamıştım 1 ay sonra hamile oldugumu ogrendim zaten 3 ay daha kullandim gebelikte