Akşam bebeğin ismini yazmak için uygulamaya (en başta indirirken 2 mart diye giriş yaptım)girdim baktım son adet tarihim yanlış,o an ayarlara girdiğim için kendi kendine yaptığını sandm 2 şubat diye gözüküyordu.Düzelttm 2 mart diye kaydedip güncelleyince bi baktım bi ay geriye attı beni şuan 21. Haftama girdim sürekli de ultrasona giriyorz tabi onda sorun yok doktor da haftasını doğruladı ama uygulama neden böyle yaptı anlamadım sizede oldu mu böyle bir durum ?