Saria Bogazim burnum hepsi bir birine kariwti bu aylarda hastalananlar varmi ? Bebege zarar verirmi ?
Zulalg Saria doktorun vermediği ilaçları kullanma en basit grip ilacını bile.. doktoruna danışmalısın🙏🏻 ben böyle bir şey yaşamadım ama yaşayan çok var
funnymummy Saria ben ilk 4-5 ay sürekli hastaydım iyileşir gibi olup geri hastalıyordum 😂en fazla parol içilebiliyor zaten şükür bebeğime birşey olmadı