38+5iz bebeğimde hareketlerin az olduğunu doktoruma söyleyince hastaneye gidip nst çekilmemi söyledi nst sonrası çatı muayenesi yaptı ebe ve cm olarak söylemedi anvak parmaklarını gösterdi ve bir parmak açıklık var didi yani yok gibi birşey size nasıl tarif ediyorlardı kaba bir tabirle ifade etti ebe bana birşey
Anlamadım😂