29+5 haftalığım şu an, benim de kızım 1 hafta geriden geliyor. Ama canını hiç sıkma doktorum 1 hafta ilerde de geri de olabilir oynayabilir hiç problem değil bebek iyi olduktan sonra dedi.🙏🏻 Benim yaklaşık 20.haftamdan beri 1 hafta gerilik mevcut henüz düzelmedi ama bir sıkıntı da yaratmıyor allaha şükür.☺️ Geç döllenme de olabilir tabii ki benim zaten adet döngüm aşırı düzensizdi, geç döllenmeden dolayı da gerilik olabiliyormuş.