Nazmirzoeva Merhaba kızlar! Hamilelikde adet görmek normalmidir sizce? Bi yakınımda bana hamileyken adet gördüyünü söylüyür böyle wey ola bilirmi?
birannis_ Nazmirzoeva evet bazı kadınlarda bu tarz durum olabiliyor benim yengem 9 ay adet görmüş hamileliği boyunca başta hamile olduğunu bile anlamamış
Ess91 Nazmirzoeva TLC kanalında bi program vardı “hamile oldugumu bilmiyordum” adında. Orda kadinlar anlatiyo bazen boyle seyler oluyomus ama normal adet olmak gbi degilmis daha az geliyomus. Bende duyunca cok sasirmistm
guzelanne01_ Nazmirzoeva adet değil o bildiğin düşük tehlikesini oluşturan kanama canım,Kızımda 6 ay hiç durmaksızın kanamam oldu özellikle adet olacağım zamanlar daha yoğun kanama gelirdi bu düşük tehlikesidir adet değil
birannis_ Nazmirzoeva düşüp bayılıyor tansiyonu düşüyormuş sürekli doktor kan testi istemiş öylelikle ögrenmişler
Minsaa Mümkün ablam ve yengemde oldu aynı durum 9 ay boyunca..bende de ilk birinci ay olmuştu 😄 yengem 4 aylıkken farketti..ablamda tüp bebek olduğu için biliyordu 😄
ilkembyrd Dünden beri bunu araştırıyorum böyle bir durumun içindeyim ama varmış yani adet gören ve buyuzden çok geç farkeden