aasenamerve canım bende 37 haftalığım. Geçen benim de NST de sancı çıktı . Açılmam var mı diye vajinal ultrasonla bakacaktı doktor
Jel falan da sürmedi bak bende orası zaten bu dönemler çok hassas çok kaygan
Sedye biraz rahatsız edici ama ben kendimi telkin etmeye çalıştım
Dedim ki şimdi bebek geliyor olsa yine buraya oturacağım , aman rahat olayım dedim doktor baktı kasma kendini dedi hiç kasmadın kendimi hiç canım acımadı gerçekten hatta hiç hissetmedim diyebilirim
Kendini sıkınca insan acıyor
Kendini rahat bırakman lazım
Ha bir de bende bi ara mantar vardı o ara doktor baktığında acımıştı ama enfeksiyon olunca canı yanıyor insanın onun dışında ultrason cihazı elle yapılan muayeneden daha iyi hiç acıtmıyor