2kedi1beybi Kızlar ben sat göre 18 haftalık, ultrasonda 19 haftalık hamileyim. Ama bebeğin hareketini hiç hissetmiyorum normal mi? Siz ne zaman hissetmeye başladınız?
2kedi1beybi Ozge56 ya Bi an evvel hissetsem diyorum kontrol araları da uzadı meraklanıyorum gün geçmiyor sanki 😊
2kedi1beybi Annesiiiii_ yaa öyle mi içim rahatladı, bende sorun var sandım bende. doktor hareketleri nasıl dedi son kontrolde hissetmiyorum dedim sonradan kafama takıldı 😄
Ess91 2kedi1beybi ilk gebeliklerde hemen hissetmemek normalmis ben 18haftamda gece yatarken hafifçe bi pıt pıt hissetmistm o kadar simdi 25haftadaym yerinde durmuyo 😅
Ozge56 2kedi1beybi 20 haftaya gel hissedersin tabiki hemen öyle düzenli bir şekilde değil. 25 haftadan sonra düzenli hissediyor.
ggamze_akdemir44 2kedi1beybi çok erken daha acele etme. 21 22 yi bulabilir belki daha erken de olabilir. Bazı bebekler çok hareketliyken bazıları durağan. Ben 20 de hissetmiştim.
2kedi1beybi ggamze_akdemir44 doktor hareketlerini sordu hissetmemem tuhafmış gibi geldi sonradan kafama takıldı😄 endişelendim bende
Sareee39 2kedi1beybi 19. Haftadayız şuan canım ben 18 e girmeye yakın hissetmeye başladım pıt pıt vuruyor arada yer değiştiriyor sende yakında hissedersin 🙏🏻🥰