Ayshe19 eskiyle şimdiki zamanı karşılaştırmak yanlış olur önceden yiyeceklerde içeceklerde GDO, tarım ilaçları vs yoktu şimdi herşey ilaçlı ee bunlar haliyle bizim hormonlarımızı etkiliyor doğacak çocukların yaşamınıda etkilemiş oluyor. Folik asit özellikle gebe kalmadan başlanmalı nöral tüp defekti bir çocuk dünyaya getirmek ister misin istemezsin tek çözüm folik asit eğer planlı gebelik değilse kalındıktan sonra doktorun gerekli gördüğü süre boyunca kullandırır devamında gene gerek gördüğü vitaminlerle değiştirir. Şeker yüklemesi de aynı şekilde sağlıkçı bir arkadaşımında şekeri yoktu gebelik öncesinde gebe kaldıktan sonra şekeri çıktı insülin kullanmaya başladı yani kısacası tatlım teknoloji çağında yaşıyoruz her şey elimizin altında şükür devlette de özelde de ulaşabiliyoruz faydalan bu veli nimetlerden illa bir şeyim var çıkacak diyede değil şükür yok sağlıklı bir gebelik geçiyorum diye de şükür edersin