Esracmmm Kızlar ben doktora gideceğim zaman heyecanlı oluyorum ama beni rahatsız eden biraz panik olmak herşey yolunda mı diye içim hop hop ediyo doktorun yüzüne bakıyorum sürekli ne dicek diye
01180322 Esracmmm eşim doktora giderken uçuyor resmen yetişmek imkansız ona. Beni o korku stres ayaklarım hem ileri hem geri gidiyo bı bebeğimi göreceğim diye çok mutluyum bide o korku ..
BetulMom Bende çok korkuyorum sanki kötü bişey olacak gibi saçma bir stres oluyo çıkarken çok rahatlamış oluyorum