Luckygece Kızlar selam 11+4 teyiz. İç çamaşırım sürekli su gibi ıslak. Benimle aynı durumda olan var mı? Normal midir bu durum acaba
Aise44 Luckygece havalar çok sıcak muhtemelen ter. Şuna bakın çamaşırın üst tarafları da mı ıslak. Eğer öyleyse terdir. Sadece vajina çıkışı ıslak oluyorsa doktora danışın
Dalklncebru Luckygece cnm eğer progestan kullanisyorsan onun dışkısı olabilir bende de oluyordu o haftalarda şimdide 33 haftalık hamileyim hep.islak çok sıcak olduğundan terliyorum normal olarak
MelikeBulut Luckygece benimde öyle o yüzden kontrole gittim kokusuz bı ıslaklık var doktor normal dedi bı sorun görmedi
Luckygece Dalklncebru Progastan kullanmıyorum bazen dışarı falan çıktığımda hava sıcaksa tüm çamaşırda oluyor ama bazen evdeyken terli olmadığımda da oluyor gibi geliyor. Amniyon sıvısında sızıntı olabilir mi diye şüphe düştü içime
Bernasnli Luckygece bende hep akıntı oluyor ama normal dedi doktor her gün iç çamasırı değiştirip duş alırım ben rahat edemediğim için
Dalklncebru Luckygece yok cnm belki enfeksiyon vardır ama sen yinede doktoruma danış günlük iç çamaşırıni degjstir.
battaniyemkareli Luckygece bende 11+4 üm benimde hep ıslak ama progestan kullanıyorum doktor ondan kaynaklandığını söyledi
Sena-cy00 Doğum yaptım ama 9 ay boyunca benimde aynıydı doktora her gittiğimde sordum suyu falan iyi bu gelen su değil akıntı derdi bana hep..
BBeeBBeeKKoo Valla uzun zamandır bendede var ter de olabiliyor bebek rahim duvarına baskı yaptığı için akıntılarımızda şeffaflaşıyor her doktora gittiğimde sıvısını soruyorum bebeğin iyi diyor 😂😂
edkrcy Luckygece Bende bı tek benmi bu kadar terliyorum diyordum ama bı kaç gündür çoğu postta görüyorum yerdir canım evdeyken çok islanmiyor ama dışarı çıkıp gelince komple su içinde kalıyor
Sazem edkrcy benım de aynı gecen hafta kontrolde sordum akıntı dedı bebeğin suyu normal dedi alttan bakmadan ultrasonda söylemek garanti mi bilmiyorum hep korkuyorum bende
edkrcy Sazem Bende hep ultrasonla bakıldım banada su iyi denildi ultrasonda görüyorlar su azalınca içinizi ferah tutun sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🙏