_nigarr24_ xeyalee mən zərərini görmədim😅Amma təbii ki boğaz ağrısı verə bilər,o da qızdırmaya vurar. Qızdırma da qəti qadağandı hamiləlikdə
Eeesraaa Ya aklıma şey geldi buz diyince 🤣🤣 iş yerimde bi abla soğuk su içiyorum diye içme bebek üşür demişti bende akşama kadar onu düşünmüştüm🤣🤣
bbcagla benim de canım buz istiyor. bi güzel parçalayıp kaşık kaşık ♥️ boğazım ağrımadan araya bi gün boşluk bırakıyorum sonra bi daha 🤤 kıtır kıtır soğuk soğuk 🤤 dondurmaya birşey demiyorlar buza neden desinler