37+5 haftalığım ama bebek hala göğsümün altında inmiyor 36 da bile indi diyenleri görüyorum başka herşey normal doğuma uygun çatı muayenesi de oldum. Böyleyken bebek inmezde sezaryene döner mi diye korkuyorum. Doğum anına kadar inmesi için bekleniyor mu yoksa bi zamandan sonra daha inmez diye sezaryan planlanıyormu inmesi beni çok rahatlatacak mide ve solunum zorluğu yaşıyorum yürüyüş pilates te yapıyorum başka indirmenin yolu varmı ?