Busssx Caglasoy Geçen sene ağustos 11 de doğum yaptım şuan nasıl geçtiğini biliyorum hanımlar ama asıl doğum yaptıktan sonra lohusa teri diye birşey var asıl zor kısım o hepinize hayırlı doğumlar 😅🙏
Wolf1 Busssx tam da aksam annemle konustgm konu😄 ilk dogumum nisandaydi cok terlemistm 2.de 8 gun sonra doğcak asil o zaman yancam diyorum🤒🤒🤒
Busssx Wolf1 rabbim tabi ki sabrını veriyor ama cidden o kısım en zoru sizin yine iyi ben ağustos ortası perişanlık geçirdim hamilelikte 8 kg almıştım terle birlikte 20 gün içinde 11 kg geri vermiştim 😅😅
Pnr_KMRC1 Caglasoy evin içinde bile sıcak çarpması yaşıyorum resmen😞 klimalı odadan asla çıkamıyorum 😞 çok zorlanıyorum rabbim yardımcımız olsun🌸
elifesinylcn Vantilatöre kuvvet duruyordum bu sefer de yazın göbeğinde grip oldum😂 sinirden ağlaya ağlaya ter döküyorum 😅