Ummhny Hamile olduğumu 4 haftalıkken öğrendim, doktora gittim o zaman bile alttan bakılmadı kan tahlili yaptı hamilelik çıkınca haftaya yani 5 haftalıkken çağırıp ultrasonla baktı keseye. alttan muayene etmedi. Ama riskli gebelik olur acil bi durum olur anca o zaman alttan muayene ederler ki alttan muayene de acımıyor tatlım korkulacak bir şey değil