firdevs07 Öncelikle Allah yardımcın olsun, onu sana nasip eden Rabbim kolaylığını verecektir. Bence seni çocuğunu aldırmadın diye kimse yargılamaz, iyi ki o canı geç öğrenip aldıramamışsın. Sıgarayı bende kullanıyorum 16+2 olduk bugün malesef bırakamadım, azaltmaya çalışıyorum sadece. Sağlıkla kavuşalım inşAllah