lAydanur Kızlar aşırı ödemim var şiştim daha 30. Haftadayım ve 2 gün önce catlaklarımda oluşmaya başladı hersey çok rahat geciyordu bunlar normalmi ? geçmesi için napmalıyım
boymomyz lAydanur 34. Haftamdan selamlar 😂 Sanki bastıkça su oynuyor ayaklarımda 🫢 Soğuk suya tut uzan canım
Ulvana lAydanur bende de başladı şişlikler bide bebek toplaniyor artik 2 gündür sert oluyor beni rahatsız ediyor az kaldı 🤲🏻 sağlıkla gelsinler