Ummhny Selam anne ve anne adayları dostlar ☺ Bugün tam 4+0 hafta oldu .sizce doktora ne zaman gitmeliyim ? Alt muayeneden nefret ediyorum diyebilirim ama herhangi bir riske karşı en erken ne zaman muayene olmalıyım? Teşekkürler iyi bayramlar 😊
Deletedmom_103 Ummhny 6 veya 7lerde hem keseyi hem kalp atışını duyarsın. Erken gidip stres olmana değmez en azından
Deletedmom_103 Ummhny şu anlık bi risk olacağını sanmıyorum herhangi bir rahatsızlığın yoksa tabii. Sadece beta bakarlar zaten betada 3000 küsürken kese görülüyor 6da veya 7de de kalp atışı duyulur
Nur001 Ben 5 de gittim alttan muayene istemiyorum dedim o zaman 7 de falan gel dedi doktor çoğu kişide 5 de karından görünmüyor