1 hafta önce doğum yaptım bebeğimin kol ve bacağında eğrilik var. Pes Ekonivarus hastalığı şüphesi var . 35+3’de hemen sezaryene alındım bebeğim çok zayıf acaba gelişimini tamamlamadığı için mi o eğrilikler. Hala küvözde, tahlilleri bayramdan sonraya kaldı maalesef, düşünmekten yoruldum 🥺