260814 Mervekaya evet insan ister istemez tedirgin oluo benim ailemde öle bişe olmamış hiç ama eşim istemiyor bayan kuaförü dio olmaz ikna edersem kestircem uğraşamıyorum
Ylnaknytk 260814 tabikide acabalar olur ister istemez ama bununla ilgili kuranda yada hadiste geçen bi yazı yok. Gecen arkadımda adetliyken saç kestirilirmi diye tereddütee düştü hocayı aradı sordu yok öle bişe demiş.
Eymenikoo 260814 Etrafımdakiler genelde kesilmez bebeğin ömrü kısa olur derler ama bana mantıklı gelmiyor ve kestirdim..Ama asla boyatmadım uzun zamandır oje sürmüyorum makyaj bile çok yapmadım..Kimyasaldan uzak durdum kısaca..
Arzymn Handey bilim insanı Olmak gerekmiyor, saça giden besin farklıdır, bebeğe giden besin farklıdır 😊 araştırın , siz de anlayacaksınız
260814 AlininAysesii taşlanmayı hakettiniz demekki resmen insanlarla uğraşıyım die bu sistemde varsınız bebek faln hikaye sizin için tamamen can sıkıntısı insan biraz utanır boş boş yazıp gülmekten
260814 SevCem boyatmam canm dediğin gibi taraması bi kabus bende rahtlamk istiyorum bi an önce miniklerimiz herşeyimiz
260814 AlininAysesii senin dediklerin yanında o küfr bile değil salaksn çnkü olmasan böle davranmazsn zihinsel özrün var sanrm senin aman dikkat et de bebeğine geçmesin geçerse eşinin vay haline bence artk kaybollllll
Haticeozturk Handey benim duyduğum bebeğin.omru.kisa olur gerekçesi o yüzden saçma geliyo Allh herkesi doğarken.kaderini yazar 3 şey değişmez alın yazın doğum.tarihin ölüm.tarihin o yüzden saca bağlamak saçma geliyo ama.dediginiz gibi sağlık yönünden belki az bisi etkisi vardir