Doğumun 7. Gününden merhaba hepinize . Burada hep başkalarının hikayesini okurken 9 ay geldi geçti bile .
36+3 haftaya kadar hersey normalken birden yüksek tansiyon sebebi ile acile gittim testler vs sonucunda gebelik zehirlenmesi yaşadığımı öğrendim . Özel takipli idim doktorum hemen yatış verdi. Tansiyon ilacı ile kontorl altına alındı tansiyonum . Sonra bir hafta daha bekleyelim dedi doktorum protein kaçağın çok yeni dedi beklemeye karar verdik . Son zamanlar endişelisin haliyle fakat doktoruma güvendim. Bir hafta sonra gittiğim de tekrar artış varmış değerlerde . Arttık beklemeye gerek yok 38+0 da alıyoruz dedi . Bende kaygı endişe vardı. O gün geldi çattı . Sabah 7 de hastene de idim Prosedürler yapıldı ve sonra beklemeye başladık saat 09.30 da hazırsanız ameliyata inelim dediler . Hazırdım korkuyordum ama kavuşmak isteği ile karmaşık dı duygularım . Sonra ameliyata aldılar ürkütücü fakat korkunc değil . 10.1!0 gece minnosum doğmuş . Kendime geldiğim de onu görünce herseyi unuttum . Tek düşündüğüm oydu canım oğlum . Şimdi ona bakıyorum rabbim isteyen herkese nasip etsin .