25 haziran pazar günü acil sezaryene alındım suyum geldiği için sabaha karşı doğum yaptım bebeğimin solunum sıkıntısı ortaya çıktı küveze alındı şehir hastanesinde doğum yapmıştım özel hastaneye sevk edildi küveze alındığı gece solunum cihazına bağlandı ciğerleri açılmamış su ile doluymuş halen bugün 5 gün oldu ciğerleri halen açılmamış böyle bir durum yaşayan var mı kilosu da haftasıyla uyumlu gidiyordu küçük bir bebek değil çok korkuyorum