Sehnazs5
Şehir büyük olunca insanları daha kolay sömürüyor, bizim şirkette bir abla senelerce denizliden istanbula gitmiş 10 sene tam hep sallamışlar 3. Gün embriyoları yerleştirdiler bana dedi hiç gebeliği olmamış biride kalkıp neden olmuyor diye genetik çalışması yapmamış, Denizlideki benim doktorum 3 senede anca kaliteli embriyoyu yakalamış ve sadece 1 kere transfer yapmış. Bu işi bilen birine gitmek gerekiyor insanların umutları çok çalınıyor maalesef😔