Ez1mel Merhaba Kızlar 8+4 olduk sağ yumurtalığımda 5 cm kist varmış doktor ağrılı gebelık geçer dedi gerekırse amelıytla alırız ama düşük rıskını artırır dedi sizin de böyle bir durum başınıza geldi mi bilgi verir misiniz
Hzky2010 Ez1mel bende hamile olduğumu öğrendiğim gün iki yumurtalığımdada kist olduğunu öğrendim ama hiç bir kontrolümde doktor sıkıntılı birşey söylemedi konusu bile geçmedi hatta çok büyük bi riski yoksa doğumdan sonra yada bazılarınınki sezeryan esnasında alınıyor
Kismasali Ez1mel 6 haftalıkken bendede 6 cm kist vardı yirminci haftada kayboldu.Banada öyle dediler hiç bir etkisi olmadi
Esinbyzkndr Bende de var canım sol tarafım da ağrı yapabilir dediler bana da ya da doğum yaptıktan sonra kendi gidebilirmis korkma dediği gibi agri olabilir sadece