Selam kızlar size bir şey sormak istiyorum, bebiş hareket ettikçe şeyime doğru acı veren bir baskı oluyor sanki ordan dışarı çıkacakmış gibi hissediyorum 34.haftanın içindeyim çok ürkütücü oluyor. Birde bende plasenta rahim ağzını kapatıyor o yüzden ekstra korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı normal midir acaba yoksa doktoruma mı yazsam ? 😔