Mucizeikizler Sehnazs5 maşallah benim ikiz oldugu için zaten biraz erken olucak ozamana kadar biraz daha idare etsin istiyorum kadar sorunsuz olsun
Mucizeikizler 1melekannesi3858 bende doktora gidince kuş gibi rahatlıyorum bikaç gün sonra yine başlyo endişeler korkular
Mucizeikizler Kubrakarahan benim alttan bi aletle baktı karnıma bastr dedi öksür dedi akıntı var su gelişi yok dedi alttan ultrasonla karından ultrasonlada baktı
Olivia Mucizeikizler hiç bişey olmadı herşey yolunda gitti ilkinde suyum bitmişti ama bilmiyorum ondan kaynaklimi. İkisincide de herşey yolundaydi