06072018 Merhaba kızlar kışın doğum yapacak anneler hastaneye giderken ve hastane çıkışında ne giyeceksiniz fikir verebilir misiniz ilk defa kışın doğum yapacağım da 😊
Agg0207 06072018 canım doğumhane katı çok sıcak oluyor zaten bebekler üşümesin diye o yüzden bence normal ince uzun kollu birşeyler alablirsin yanına çorap alablirsin