-cey-33 Kızlar ben şuan 12 +5 im sımdıye kadar çok mıgdem bulanıyordu koku hasasıyetım çok vardı ve son bır haftadır hıc yok aksıne yemekler güzel koku veriyor bebekle ılgılı sorun olmuş olabılırmı yoksa 3 aydan sonra gecıyormu mıgde bulantıları fln