Hanımlar merhaba,
Bugün adet gecikmesinin 4.günü(Her ay düzenli 30-31 günde bir oluyorum).adet olmadan önce normalde çok belirtim zaten olmazdı.Gecikmede yaşamıyorum yıllardır.Dün sadece peçeteye sildiğimde bir kez çok açıl kahve leke oldu ama çok az ve bir kere.Tüm gün başka birşey gelmedi bugünde lavaboya gittiğimde açık renk kan geldi.
Bunun anlamını bilen veya aynı şeyi yaşayan oldu mu?Korkmam gereken bir durum var mı sizce?(Bu arada 2-3 gündür inanılmaz acıkıyorum ve yemek yiyorum en belirgin fark bu)üstüne görme olabilir mi?