Aslibh Kizlar bana acilen en sade bir bicimde ne koymaliyim en onemli en ise yarayanlar ne olcak hemsireye yada ebeye teslim edilecekler falan kendiminkini hallederim de cocuga kac zibin tam yetiyor kafam karismis durumda
Elzsy2023 Aslibh yani ben hepsinden 4 er tane alacağım. Kıyafet, bezleri, emziği, şapka, eldiven, zıbını, tulumu, ekstra birsey lazım olursa evimizle hastane çok yakın. Babası getirir hemen
Olivia İki tane doğum yaptım ilkinde çantayı baya doldurmuştu annem çünkü yoğun bakımda kaldi bir ay gerçekten lazım oldu fakat ikinci doğumda bı sıkıntı olmadığı sürece iki takım yeterli oluyor . Ertesi gün çıkarıyorlar zaten tabi sezeryan ve normal doğum farklılık gösterebilir ama en fazla iki gündür. İki takım ve ayriyetten alt üst zıbın birer tane yeterli oluyor . Bunun dışında bez okadar. Fazla bişeye gerek yok bütün gün yatiyolar zaten emmiyolar bile emseler de üstlerine falan döküp kirlenmiyolar . Yinede siz bolirsniz ama çok şeye gerek yok derim. Gerekiyorsa bile eşiniz getirir siz evde de hazırlayın ne olur ne olmaz.
Nur001 Burda biri ütülü yastık kılıfı demişti ben aldım tavsiye ederim bebeğin yattığı yere sermek için ne olursa olsun tam temiz olmuyor hastanedekiler ilginç gelmişti ekledim sen de unutma
Nur001 Pnr_KMRC1 evet evet zaten küçük oluyor ya yatakları normal yastık kılıfı bizim yattığımız yastıklara göre olanlardan çarşaf vs büyük olur
Aslibh Tesekkurler kizlar ya biraz erken 29. Haftama. Girecegim ailede hic 9 ayi tamamlayan yok insan ister istemez bi tirsiyor cevreden bbiraz biraz yapip koymak istiyorum