Hafizzeynep bende 17 de falan hissetmeye başladm canım taaki 20 li haftalara hatta neredeyse 25 e kdr falan bende hep kasıkta yada vajina bölgesinde hissettim. Şuan vurmadıgı yer yok :)) Doktorum ayakları orda ondan orada hissediyorsun demişti. Tabi her kontrolde rahim agzına ve bebegn konumuna bakıyordu. Yani bebek aşagıda durmuyorsa yada plasentanın yeri iyiyse korkma. Büyüdkten sonra tüm karın bölgesinde hissediyosun. Şuan çok güçsüz :) o senin karnına falanda vuruyordur ama hissedemessin şuan küçük :) doktoruna söyle yinede için rahat etsin :)