funnymummy 1.5 tog çok yüksek değil mi☺️ ev içinde yaz kış 0.3 tog bile 4mevsim kullanıma uygun. Uyku için 1.5 çok yüksek geldi şuan gözüme😄 hangi markanın bu? 0-6 ay olması biraz düşündürdü açıkçası. Owli 36 aya kadar kullanım imkanı diyor.
Markası nedir bunun? Ne kadara aldınız?