Humeyra14 6.haftamdayım. Mide bulantılarım artık sabah rutinim oldu. Ama bugün ilk defa bu kadar baş ağrım old. Kafamı yastıktan kaldıramadı normal mi? Bir de kalp atışını evde angeltalk diye bir cihazla dinledim. Doktora haftaya gitmeyi düşünüyorum geç olur mu? Bir de bu ilk bebeğim olacağı için. Doktora ne sıklıkla gidilmesi en normali?
Humeyra14 Daha önce bebeği olan arkadaşla beraber dinledik, diğer kısımlarda duyulmuyor. Sağ tarafımda duyuluyor sadece.
mucizemizibekliyoruzz Baş ağrısı normal. Az su içiyorsanız sıvı kaybından olabilir. Bol su için. Başınızı bişeyle biraz sıkıp açabilirsiniz, rahatlatır. Saç diplerinizi çekin damarlar açılsın biraz. Masaj iyi gelebilir, karanlık iyi gelebilir. Doktora da gidin bence tekrar. Ayda 1 gittim ben 6. Ayıma kadar. Sonra sıklaştırdı doktorum 2 haftada bir yaptı. 8. Aya girdiğimden beri haftada bir gidiyordum şuan son günlerimiz 3-4 günde bir gidiyorum
Eda9719 Patates i halka halka dilimleyip başına sarabilirsin benimde migrenim var ağrıyı hafifletiyor bide vücut susuz kaldığında oluyor mümkünse tatlı yeme ağrıyı arttırıyor karanlıkta dinlen aşırı Işık’ta gözleri yoruyor çok geçmiş olsun .🙏🏼
Humeyra14 Eda9719 Allah razı olsun. Galiba susuzluktan. Bugün yerimden hiç kalkamadım. Bir şey almaya halim yoktu. Ama deneyeceğim inşallah🤗