Demetus kesinlikle alin, pusettr yatiramazsiniz da oturtamazsiniz da, ozellikle 2 aydan sonra anakucagi hayat kurtariyor. Biz mamma marka aldik, yemek yaparken mutfaga koyuyorum orda yanimda oturuyor, utu yaparken yanimda oturuyor, hangi odayi toplayacaksam oraya goturup uzerine koyuyorum oturup etrafi izliyor, pusetle bunlari yapmak imkansiz zaten bebekler surekli yatmak istemiyor gercekten de belli bir zaman sonra hic dusunmeden edinin bir tane. Bir de tamamen konudan bagimsiz benim bebegim uzerinde inanilmaz kolay gaz cikariyor ve kaka yapiyor, zorlandiginda hemen onun uzerine koyuyorum ne var ne yok cikiyor😅 sanirim popoya baski yaptigi icin ıkınmayı yönlendirecegi yeri kolay ayarliyor. Ben kakasavar koydum adini o yuzden harika bir sey dusunmeden alin😂