Hgmom1 Merhaba arkadaşlar 13 haziranda ovitrelle vuruldum 16. Gün regl hala olmadım ama dün gece acilden kan verdim bu şekilde çıktı aklımda 2 soru var. olsa 2′den yüksek çıkardı ama hiç 2′de çıkmadı şuana kadar. Burada 2′den yükselende var kafam karıştı yardımcı olun lütfen😶🙏🏼
beyza_77 Hgmom1 bende ovitrelle kullandim canım 4 defa hepsi negatif oldu. İki değer aynı 14-15. günde 2 çıktı diğerlerinde 1 çıktı. Büyük ihtimalle sonuç negatif gibi.
beyza_77 Hgmom1 inşallah hayırlısı olur hakkınızda 😇ovitrelleyi doktor ne için vermisti bende pco vardi
meryy2615 Canım seni üzmek istemem ama yükselmez gibi, insAllah yükselir. Eğer olmazsan adet 17.gun, 19 gün bidaha tekrarla testini. 💕 Bende o iğneyle hamile kaldım, Allah insAllah nasip etsin canım ❤️
meryy2615 Hgmom1 hiç birşeye canım sadece doktorumun dediği ilişki saatlerine uydum. Ve bol bol ya varis esmasini çektim 💕 birde ekstra olarak c life kullandım
Aslhnam Sedmah hayır alakası yok canım ne zaman çatlayıp ilişkiye girersen o gün tutmuş demektir eğer tutmadıysa geç döllenme olmuyor