Arkadaşlar merhaba, göğüs yaralarınız için önerebileceğiniz krem nedir? Gümüş kapak kullandınız mı, kullandıysanız işe yaradı mı? Jelli göğüs pedlerinden hangilerini önerirsiniz? Ben henüz doğum yapmadım ama arkadaşlarımın çok yarası oldu o yüzden bende yara olmadan önlem amaçlı başlayacağım. Fikirleriniz nelerdir?