Asena0307 hiçbir doğum çeşidine çok kolay diyemeyiz. Ama Allahım onun gücünü veriyor. Biz bu yetenekle doğmuşuz. O an ne olursa olsun yavruma kavuşayım diyorsun. Ve sonunda küçük gözlerini görünce her şey bitiyor inan. Ben iki normal doğum yaptım. İkincide hiç dikişim yoktu doğum yapmamış gibi oldum. İnşallah hangi doğum çeşidi sizin için hayırlıysa o olsun sağ salim alın çocuğunuzu kucağınıza 🤗