Hanımlar herkese iyi bayramlar. 32 haftalık hamileyim ve kabız oluyroum sürekli. Dün geceden beri yemediğim içmediğim mide bozan bir şey kalmadı. Kan ilacına ek progestan da kullanıyorum ikisi de kabız yapıyor ve çok zorlanıyorum. Birkaç gün kan ilacına ara versem bir şey olur mu acaba ? Böyle bir şey deneyen ya da doktoruna soran var mı ? 1-2 gün bırakmayı düşünüyorum kan ilacını ?