Youngmotherr Selnsn ben kendimi bildim bileli sola sağa dönerek yatıyorum bebeğim kanala ha girdi ha girecek
birannis_ Selnsn benimde aynı sağa dönsem kıpır kıpır sola dönsem aynı ama sol tarafıma yatıyorum genellikle çapraz bir şekilde anca öyle rahat edebiliyorum ayaklarımın arasına da yastık koyuyorum