DilaraBozkurt Bsranr karaciğer enzimlerine baktır bende oldu önemsemedim sandım yırtılma oluyor o yüzden meğer karaciğerim yağlanıyormuş
ceryil Merhaba..27 haftalık hamileyim..Son 1 haftadır devam eden şiddetli kaşıntım vardı,doktorum karaciğer enzimlerime baktı ve gebelik kolestazı teşhisi koydu..Özellikle el ve ayaklarda gece artan kaşıntınız varsa dikkat edin bence..