Doktorum bayramdan sonra gel üçlü test yapalım demiş. Daha geçen randevuda konuştuk ben istemediğimi söyledim. Ama ikili testim devlette yapıldığı sonradan özele geçtiğim için üçlü yapmak istiyor. İkili sonucuma da gayet iyi demişti. Ense kalınlığı da 0,6 çıktı burun kemiğide var. Neden istiyor anlamadım. Yaptırmak istemiyorum dediğimde yapalım sana ne zararı var falan dedi. Sonucu ne çıkarsa çıksın amniyosentez de yaptırmayacağım fetal dna’da.. Üçlü yaptırıp sonucu kötü çıkarsa boş yere canım sıkılacak. Ama doktoru ikna edemiyorum bu nası iş anlamadım 🙄 Para için desem o da değil doğum paketim var testler dahil içine. Ne yapmalıyım sizce