Kızlar merhaba dün 19:39 da sancılarım başladı. İlçe hastanesine gittik. Şehir Hastanesi’ne sevk ettiler. Gece 2 de nst çekildi sancılarım başlamıştı. Açıklığım olmadığı için eve gönderdiler. Bugün sabah 7 de hafif kasılma ile uyandım wc ye gittiğimde pedimde kan vardı. Hazırlandık hastaneye gittik nst bağlandı. Kasılma var ama çok değil. Açılmam 2 cm. Çok açılmam olmadığı için Dr ebe aracılığıyla gecede gelmişsin yatışını yapalım istersen ama istersen eve de gidebilirsin dayanamayacak gibi olunca gel demiş. . ben kanama olduğu için korkup geldim sancım dayanılmayacak kadar değil dedim. Ebe kanamanın alttan muayene olduğu için olabileceğini söyledi. Eve geldim şuan kanamam devam ediyor. Ve bu beni çok korkutuyor çünkü kıpkırmızı akıyor. İlk pembeydi. Ne ultrason ile bakıldı ne Dr gelip gördü beni. Hep kadın doğum acilde ebe ile görüşme sonucu… Siz olsanız ne yaparsınız 🥺🥺🥺 çok korkuyorum…