Suleaydogan1 Bugün tam 40 hafta olduk ve benim hiç ağrım yok. Doktor normal doğum dedi 37 haftalıkken sizce süreç nasıl ilerler
zeynepboran Bende 39+6 yım bugun. Tedirginim🥲 Hiç sancım ağrım yok, 41 e kadar bekleriz gelmezse suni sancı vereceğiz dedi doktorum.